Να που αρχίζει το ξεπούλημα.
Εμείς θα κρατήσουμε το λογαριασμό και θα ζητήσουμε τις ευθύνες.
Το ξεπούλημα λοιπόν αρχίζει από τέσσερα Airbus της παλιάς Ολυμπιακής. Σε αυτά έγινε "αναπροσαρμογή" της αξίας τους, από τον "τεχνικό σύμβουλο" της γαλλικής SL Engineering & Services, που όπως αναφέρουν τα ειδησεογραφικά ιστολόγια ... έριξε στα τάρταρα τη τιμή τους!
Η πώληση των τεσσάρων Airbus A340-313 θα φέρει στα ταμεία του ελληνικού κράτους, 31 εκατομμύρια ευρώ. Τα αεροσκάφη αυτά είχαν αγοραστεί μεταξύ 1997-1999, και η αρχική τους αποτίμηση ήταν 180 εκατομμύρια ευρώ, αλλά όπως γράφεται ...η ακινησία τους έριξε την τιμή τους! (Λες και δεν έριξε τη τιμή οι συνθήκες που γίνεται η πώληση!) Η ακινησία (!) βέβαια των αεροσκαφών αυτών, δεν εμπόδισε την αμερικάνικη εταιρία Apollo Aviation Group να τα αγοράσει. Στο ένα έκτο της αξίας τους μάλιστα...
Η "ακινησία" βέβαια των αεροσκαφών δεν είναι τυχαία:
Όπως λέει ο πρώην πρόεδρος της Ένωσης Χειριστών της Ολυμπιακής Γρηγόρης Κωνσταντέλλος, «εάν τα αεροσκάφη είχαν πωληθεί με το κλείσιμο της εταιρείας, όταν ακόμα ήταν πλόιμα, η τιμή και για τα τέσσερα θα μπορούσε να φτάσει ακόμα και στα 170 με 180 εκατ. ευρώ».
Και συνεχίζει: «Εμείς βάλαμε πωλητήριο και τα καθηλώσαμε στο έδαφος, ενώ θα μπορούσαμε να τα δώσουμε σε μεγάλο οίκο leasing αεροσκαφών ώστε και να συντηρούνται σωστά και να λαμβάνουμε ενοίκια έως και 350.000 δολαρίων τον χρόνο για το καθένα . Αντί γι’ αυτό στείλαμε το λάθος σήμα στην αγορά, που είναι αμείλικτη, και τα αεροπλάνα έχασαν τριών ετών αξία».
Από πότε είναι καθηλωμένα τα αεροσκάφη; Από τον Οκτώβριο του 2009, μετά το κλείσιμο της Ολυμπιακής. Δύο χρόνια διακυβέρνησης των «σωτήρων», με το βασικό μέρος της ευθύνης στους Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου, απαξιώθηκε πλήρως το συγκεκριμένο περιουσιακό στοιχείο.
Στην εταιρία Apollo Aviation Group, τον αγοραστή δηλαδή, συμμετέχει εμμέσως το fund, Sciens Capital Management, το οποίο χειρίζεται επενδύσεις ύψους 5,7 δις δολαρίων, έχει έδρα τη Νέα Υόρκη και πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο τον (Έλληνα επενδυτή) κ. Ι. Ρήγα.
Άντε παιδιά και σε καλή μεριά. Και αν χρειαζόμαστε τέτοιους ξένους "τεχνικούς συμβούλους" για να "αναπροσαρμόζουν" τις τιμές στο ένα έκτο της αξίας, ε, τότε γιατί να πληρώνουμε και προμήθειες βρε, δεν είναι καλύτερα να βρούμε ένα δικό μας "καλόπαιδο",να μας κάνει και σκόντο;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου